söndag 29 september 2013

September

Nu är september snart till ända och jag vet att jag försummat bloggen här, men det har varit fullt upp med att göra en hemsida som nu är igång! Jag kan inte påstå att jag är någon expert på hemsidor,men den funkar!
http://www.lillakuriosa.se
Gå gärna in och kika på den!

Nu är grejorna från Frankrike ute i butiken och det har sålts massor i en rasande fart.
Jag har varit inne och fixat min onda axel så jag är borta några veckor från butiken men snälla svärmor är där och sköter allt.

Idag var vi iväg och hämtade massa nya roliga saker som kommer ut i butiken eftersom ... Ett smakprov kommer här!

Ja när jag ändå är igång så visar jag ett bord som snart kommer ut i butiken 
Visst är det fint ?

Jo det var en sak till .... Vi var med på ett hörn i leva & bo på landet ! Så kul att Angelica dom gjorde reportaget hos nämnde oss där ! Tack Angelica💞

Ha nu en fin natt alla ni där ute och stor kram till er !

1 kommentar:

  1. och nu har jag även hittar er blogg, så kul! om ni vill kan ni läsa mer om mina böcker som ni så fint saluför i er butik på www.bielkevonsydow.blogspot.se

    SvaraRadera